pátek 29. března 2013

Veselé Velikonoce

Každoročně zdobím svůj velikonoční stůl kraslicemi a květinami. Letos poprvé to nejsou květiny živé, ale je to aranžmá z květů vymodelovaných z hmoty Deco clay. Kraslice jsou vyfouknutá vajíčka natupovaná inkousty Distress (nebo nasprejovaná barvami dylusions) a bronzovou akrylovou barvou. 

Přeji vám všem krásné prožití svátků Velikonočních a pohodové jaro :-)

11 komentářů:

  1. Krásná dekorace. Pokaždé tvoje neživé (jako živé) květiny obdivuji. To bych taky chtěla umět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuju. Už mi hmota chyběla, dlouho jsem nic neudělala a Velikonoce byli fajn příležitost :-)

      Vymazat
  2. Kraaasne tie kvety su ozaj ako zive...prajem pekne velkonocne sviatky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kraaasne tie kvety su ozaj ako zive...prajem pekne velkonocne sviatky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuji za milá slova i přání. Také přeji krásné Velikonoce :-)

      Vymazat
  4. Krásné kytičky, už se na ně těším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, Ty jsi neskutečná. To je nádhera, vůbec není poznat, že jsou kytky umělé. A kraslice jsou taky parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Milenko za milá slova :-) Hmotičku mě opravdu moc baví modelovat a jsem ráda, že se aranžmá líbí :-)

      Vymazat
  6. Teda Ilonko :-O ty jsi žena mnoha dovedností:-D kytky jsou úžasné, doufám, že mi vyjde léto s Irčou a že se je tam naučím :-D
    Danas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani děkuji :-) Budu moc ráda, když se v létě u Decoclay hmoty sejdeme :-)

      Vymazat