sobota 23. března 2013

Jaro ... tak už přijď :-)

Akce 12 tags of 2013 pokračuje. Tentokrát březnovou visačkou. 


Když jsem ji na Timově blogu viděla, zaradovala jsem se, že konečně jednou mám šablonu, kterou on používá ve své prezentaci :-) Já mám sice  tu větší, ale to snad nebude vadit. 

Původně jsem měla jinou představu o své březnové visačce. Měla být barevná, svěže jarní. Jenže pak mi přišla nádherná sada velikonočních papírů od Authentique - Hope :-) V barvách modré a hnědé. Z původního plánu krom velikonočního zajocha nezbylo nic :o) Timově visačce se ani trošičku nepodobá. A tak pořád váhám, jestli jí mám vůbec poslat....


Ale i přes tohle dilema, mě se líbí. 
A co je hlavní, moc se líbí Honzíkovi, pro kterého jsem jí dělala :-)
Děkuji za návštěvu a přeji vám krásný víkend.

4 komentáře:

  1. Ilonko, i mně se visačka moc líbí...pošli! A musím ti poděkovat za zajocha atd., teprve dnes jsem vybrala schránku...snad se tedy ke tvoření také dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, děkuju :-) Jsem ráda, že zajoch dorazil a pokud se bude hodit, bude to super. Těším se na tvé tvoření :-)

      Vymazat
  2. Moc, moc pěkné...nádherné papíry, krásné bordury, moc pěkně svázaná mašle nahoře...no a ocásek od zajíce, ten je bezkonkurenční :-)
    Radana

    OdpovědětVymazat