pondělí 4. března 2013

Tak jsem neodolala....



...a pořídila jsem si vyřezávací šablonu kytiček, jejíž použití je podmínkou challenge Tima Holtze.

  

Pro výrobu kytiček jsem použila netradiční materiál. Jsou jím obarvené, dětské ubrousky :-)


Hotovou kytičkou jsem ozdobila visačku na které je razítko od Hero Arts. Motiv je posypaný Distress embossovacím práškem a zatavený pistolí.




Děkuji za návštěvu a přeji krásný pondělní podvečer :-)



6 komentářů:

  1. Ilonko ta se povedla... To myslíš, takové ty dětské ubrousky mokré :-)?? teda vlhčené? A čím si to barvila? Moc krásné komplet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou to ty vlhčené. Obarvila jsem je disstreskama....

      Vymazat
  2. Ilonko, ta kytka vypadá úžasně, skvěle zdobí krásnou visačku.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná visačka a ta kytka je úžasná! Krásné barvičky. Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat