pondělí 18. března 2013

Přání pro pilota



Slíbila jsem si, že až se vrátím z Liberce, hned se pustím do zakázek, které mají termín na konci března :-)


Jednou z nich bylo i pánské přání s magnetickou záložkou, pro pilota.  Na to jsem se moc těšila. Měla jsem předem dané nějaké podmínky. Modrá barva, styl – ala vintage, nebe, mráčky :-) a samozřejmě letadlo.  Jedno takové mám v sadě razítek od Hero Arts – Past Times. Ale co dál…


Na blogu Papero amo představila Helge techniku froasáže, která mě zaujala. A protože ráda zkouším nové věci, pustila jsem se do toho. Vzala jsem papír z kolekce  What´s up od Basic Grey a podle popsaného postupu jsem vytvořila podklad přáníčka. Pak už jsem jen dotiskla letadla a doladila detaily.  





Na magnetickou záložku jsem použila stejné barvy jako na přáníčko a hlavní motiv letadla jsem nechala vyniknout v bílém výseku. 



Doufám, že pilotovi udělá radost :-)

Děkuji za návštěvu a přeji krásný den

4 komentáře: