středa 20. srpna 2014

Ježek z šišek

Nedávno se kluci koukali v televizi na pořad Šikulové. Děti tam vyráběli z šišek a staré punčochy ježka. Odkaz na video přikládám. Kluky to tak zaujalo, že jsem hned byla zaúkolována :-) že si jej vytvoříme také.


Včera jsme byli u babičky a dědy a z procházky s pejskem si kluci přinesli pěknou hromádku šišek na tvoření.
Pak už to chtělo jen kus staré punčochy, tavnou pistoli a místo sena na vycpání tělíčka jsem improvizovala a sehnala starý hadr.


Punčošku jsem vycpala hadrem a vzadu zavázala. Vytvarovala jsem tělíčko do ježčí podoby :-) a tavnou pistolí jsem přilepila šišky. Honzík mezitím ze zahrádky přinesl tři oříšky :-) a ty jsme přilepili jako očička a nos. Šev punčochy vytvořil pusinku a ježek byl na světě.


Tvoříte také s dětmi? Je to super zábava....
Děkuji za nakouknutí a přeji vám krásný den.... 


Žádné komentáře:

Okomentovat