pátek 15. srpna 2014

Core´dinations Color Core cardstock

Color Core papíry. Papíry s krásnou strukturou na povrchu a s odlišně barevným jádrem. Tohoto efektu se využívá při kreativním tvoření. 


První projekt je decentní pánské přání.


Tmavý Core´dinations color core papír jsem nejprve zmačkala, poté opět vyrovnala a sklady, které vznikly jsem přejela jemným pilníkem. Tím vystoupilo světlé jádro papíru.
Tento základ jsem přilepila za bílý základ přání. Krásné razítko mašinky od Deep Red Stamps jsem natiskla na bílou čtvrtku voděodolným StazOnem a jemně dotónovala Distress inkousty, rozmytými vodním štětcem. Doplnila jsem dvěma hřebíčky a ozubenými kolečky, které jsem vyřízla z černé čtvrtky a místy posypala hrubým embossovacím práškem, který jsem zatavila.

Ozubená kolečka vypadají jako správně prorezlá :-)

Druhý projekt je krabička-taštička. 


Na její základ jsem použila rýhovací desku na výrobu dárkových taštiček. Místo oušek jsem ale zvolila klopu a vznikla krabička. Základ je vytvořen z hnědého papíru vyšší gramáže. Dozdobila jsem papírem z kolekce My Mind´s Eye a glitrovým obrázkem andělíčka.



3D květ, který je hlavní ozdobou je vyříznutý z colore core papíru, hrany jsou opilované smirkovým papírem, květina je složená a přilepené Glossy accents.


Třetí projekt je veselý,  letně barevný. 


Tentokrát jsem colore core papír vložila do embossovací kapsy, projela BigShotem a jeho vystouplý reliéf osmirkovala. Doplnila jsem bílou kulatou papírovou krajkou, několika papírovými barevnými květy, výsekem ptáčka a dvěma špendlíky s perličkami.


Děkuji za návštěvu a přeji vám krásný nadcházející víkend.


2 komentáře:

  1. Moc pěkná přáníčka i ježeček. A ty ozubené kola....ty jsou super! Zeptala bych se, jakým embos. je to posypáno? Děkuji Kamča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, moc děkuji za pochvalu :-) Embosovací prášek na ozubená kolečka je z téhle sadičky: http://www.prettypapers.cz/eshop/embossovani/embossovaci-prasky/embossing-kit-rich-and-rugged.html Použila jsem oranžový odstín. Nejvíce se po zatavení podobá zrezivěnému železu :-)))

      Vymazat