neděle 6. července 2014

Finská výměna :-)

Před časem jsem na facebookové stránce známé scrap designérky Paperiliitin zachytila příspěvek s ATC kartičkami a na jejím blogu jsem pak dočetla, že tyto kartičky jsou volné a že nabízí výměnu... a tak jsem se neskromně přihlásila na její mail a Riikka velice ochotně odpověděla a souhlasila. 

A tento skvost je nyní v mé sbírce. 
Thank you very much, Riikka.... :-)



Na své ATC kartě jsem použila techniku Mixed media. Na šablonu s kolečky jsem nanesla barevné inkousty, zastříkla vodou a "natiskla" na bílý základ kartičky.  Po zaschnutí jsem kartičku částečně potiskla razítkem s poštovními známkami. Tu samou šablonu, jsem pak použila na aplikaci strukturovací pasty. Po jejím zaschnutí jsem opět přes šablonu na vyvýšená místa natřela zlatou akrylovou barvu. Protože se mi barevný podklad zdál hodně křiklavý, celou kartičku jsem přetřela bílým gessem. Po úplném zaschnutí jsem kartičku dozdobila žlutým květem a na černo natřeným výsekem od Wycinanky. Doplnila jsem dvěma dřevěnými motýlky, které jsem předtím nabarvila distress inkousty, kraje opatinovala a zlatě naembossovala a zalila Crackle Accent. Barevnou kartičku jsem mírně ořízla a nalepila jsem jí na černý základ, do kterého jsem černým gessem přilepila kus gázy. Pak už jsem jen doplnila popis na zadní stranu a kartička na téma Léto, mohla odejít do Finska. 




Riikka mi velmi mile poděkovala a zmínila balení, ve kterém kartička přišla. Jsem v tomhle puntičkář, takže jsem balila do bublin, kartonu, přírodního balicího papíru a balíček jsem zajistila bavlněným provázkem... :-)

Přeji Vám krásný zbytek neděle a děkuji za nahlédnutí...

1 komentář:

  1. Ilonko, moc se ti povedla. Podklad kartičky se mi moc líbí a zdobení je krásně letní. Věřím, že Riikka byla spokojená.

    OdpovědětVymazat