úterý 15. července 2014

Design Team Cardabilities

Před časem jsem zareagovala na jednu výzvu, kdy design team stránek s přáníčkovými předlohami, hledal nové členy. A měla jsem to nesmírné štěstí, že mě vybrali a mohu se tři měsíce podílet jako designér na spolupráci… Blogy dalších kolegyněk z DT najdete po kliknutí na aktivní odkazy v tomto článku.

Jedna z ukázkových prací, které jsem posílala bylo toto přáníčko podle jejich sketche.



Předloha podle které jsem tvořila byla tato.


Další krásné předlohy – sketche – naleznete na stránkách Cardabilities.

Děkuji za všechna vaše krásná slova, která jsem nalezla v báječné skupině Cardmaking na facebooku, ale i v soukromé poště. Vaše reakce jsou skvělý hnací motor a já se budu ze všech sil snažit dobře reprezentovat českou scrapbookovou komunitu :-) 

Děkuju, mám vás moc ráda….


Díky za nakouknutí a přeji krásný den….



1 komentář:

  1. Ilonko, gratuluji k takovému mezinárodnímu úspěchu. Přáníčko je nádherné, korunované Tvou pověstnou růžičkou. Budu se těšit na Tvoje další díla.

    OdpovědětVymazat