sobota 19. července 2014

12 Tags Of 2014 (VII)

Je tu červenec, léto v plném proudu a i červencová visačka Tima Holtze, v celoročním seriálu, je ryze letní.


 Motiv mořského koníka se mi moc líbil. Poprosila jsem svou scrapbookovou přítelkyni Milenku, aby mi na "Siluetce" vyřízla právě tento motiv. Poslala mi jej i s výřezy několika velikostí rybiček, které jsem na visačku také použila.


Na své visačce jsem použila stejný motiv a většinou i stejné techniky. Jedinou změnu, kterou jsem udělala bylo použití pravého, ač nemořského písku na "mořské dno" a použití opravdové mušličky z cest za dobrodružstvím :-) Výsek mořské rostlinky je též ze "Siluetky" tentokrát jsem zalovila v zásobách od Klárky - Klári, moc děkuji... hodila se dokonale. Vrchní část je zakončena bavlněným provázkem. Úplně jsem vynechala kovový komponent s textem, který je v původní předloze.


Děkuji za nakouknutí a přeji krásný letní den....

2 komentáře: