sobota 3. května 2014

Mezinárodní den scrapbookingu

První sobota v květnu je svátkem všech scrapbookových nadšenců na celém světě. Přeji vám, papír milujícím kolegyňkám, hodně nápadů, času na tvoření a radosti z hotových stránek, přání, "project lifových" alb a všech vašich papírových projektů. 

Oslavy tohoto dne probíhají nejrůzněji.... Obchody s kreativním materiálem nabízejí slevy, pořádají soutěže, challenge, publikují zajímavé příspěvky na svých blozích....

Já jsem se letos účastnila rychlé devadesátiminutové challenge, kterou pořádala Pretty papers na svém blogu. Hrozně jsem se těšila a doufala, že Didi jí letos vyhlásí znovu. Už od minulého roku vím, že je to super zábava. Adrenalin, radost z tvoření....A dočkala jsem se, v 15 hodin byla vyhlášená....

Zadání bylo - použijte své oblíbené razítko. 


Použila jsem své nejoblíbenější. Carousel Horse od Inkadinkadoo. Natiskla jsem ho černým StazOnem na akvarelový papír a pomocí Distress fixů a vodního štětce jsem ho vybarvila. Na základ visačky jsem použila světle modrý papír s bílým jádrem a krásnou strukturou na povrchu. Mírně jsem ho osmirkovala a kraje nabarvila inkoustem Peacock Feathers. Koně jsem vyřízla pomocí kruhové šablony a umístila na kulatou papírovou krajku. Doplnila jsem kytičku, špendlíky, pírko a enamelky, nahoru uvázala přírodní provázek a bylo hotovo....



Všechny, velmi povedené, visačky si můžete prohlédnout na blogu Pretty papers
Děkuji za nakouknutí a přeji krásný zbytek Mezinárodního scrapbookového dne :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat