úterý 29. dubna 2014

12 tags of 2014 (IV)

Dubnová visačka do celoročního projektu 12 Tags of 2014 nebyla na velikonoční téma jako minulý rok, což mě trošku zaskočilo, protože už jsem měla připravenou vyřezávací šablonu zajíčka od Tima :-)….. ale s jeho pojetím jsem si poradila.



Na visačce jsem chtěla použít co nejvíc shodných prvků jako jsou na předloze. Vyřezávací šablonu jakou použil Tim nevlastním, ale díky Irence jsem získala výseky ze stejné kolekce šablon. Použila jsem tu, která připomíná včelí plástve.





Pak už jsem se držela postupu, který je uvedený v blogu. Použila jsem podobné barvy a skoro všude i stejné techniky. Papíry na kytičky jsem použila celobarevné a patinovala jsem je distress inkoustem Vintage Photo a kompozici jsem dozdobila kovovou ozdobou ve tvaru klícky. 



Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný den :-)

2 komentáře:

  1. Zase je mnohem jarnější díky barvičkám. Paráda Ilonko!!! Krásné čarodky.

    OdpovědětVymazat