sobota 31. května 2014

12 Tags of 2014 (V.)




Když jsem přečetla blog ke květnové visačce Tima Holtze, napadlo mě, že jí tentokrát nedám…. Pohrát si s panely by nebyl problém, ale "poklady" použitelné na visačku, mi citelně schází. Realizaci jsem odložila, několikrát jsem se k visačce ještě letmo v myšlenkách vrátila, ale trošku použitelný nápad se dostavil až před pár dny. Práci na visačce jsem si naplánovala na dnešek. Trošku jsem měla popletené datumy a měla jsem pocit, že mám ještě jeden den k dobru, ale pohled do kalendáře mě vrátil do reality a tak jsem sebou mrskla :-), udělala visačku, nafotila a vkládám….





Když se dívám na ty fotky a jejich barevnost, napadá mě, že musím ještě napsat, že visačka je červeno-hnědá....:-) Použila jsem Distress inkousty Fired Brick a Vintage Photo..... Růže je taky kupodivu červená :-) 

Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer....



3 komentáře: