čtvrtek 13. září 2012

Variace na téma...

Před časem byl na blogu u Didi, krásně popsaný návod na papírovou dárkovou krabičku ve tvaru kabelky. Návod velmi srozumitelně napsala Tapeva. 
A tak jsem se do kabelky/krabičky pustila taky. Udělala jsem první v barvách hnědo - béžovo - tyrkysové s akcentem bordó. 





A pak jsem na internetu potkala jednu variaci, na tohle téma a tak jsem udělala i druhou krabičku. Použila jsem papír z kolekce Formal Affair (DCWV), složila krabičku, vršek krabičky jsem "začistila"  opatinovanou čtvrtkou, na kterou jsem použila krajovou raznici (Martha Stewart) a ozdobila látkovou květinou (Prima marketing), výsekem lístečků (šablonka Marianne design) a růžičkou, kterou jsem vyrobila ze samotvrdnoucí hmoty Deco clay. Pak už jsem jen použila knoflík a ucha jsem udělala z atlasové stužky. Zapínání na suchý zip a je to :-) 


  


Hezký den a děkuji za návštěvu.

3 komentáře:

  1. První kabelku jsem už chválila u Didi, a ta druhá je také nádherná. Jemná, luxusní. No a ta živá růžička se Ti opět moc povedla. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. První kabelku jsem také viděla a chválila (alespoň doufám, protože je úžasná) u Didi. Ta druhá je také zajímavá. Jemná, decentní. A růžička je jako živá. Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy precizní, Tvoje ručičky jsou ze zlata, Ilí... Krása...

    OdpovědětVymazat