sobota 1. září 2012

Letní návraty...


Když jsem začínala s cardmakingem, vždycky byla přáníčka vyráběná pro někoho. Od té doby uplynul už nějaký čas a já jsem začala tvořit do svého obdhůdku na Fleru, či podle nejrůznějších vzorů (sketchů, liftů), nebo do soutěží (challenge)….  A někdy ty projekty nemají své majtele. Jejich přechodná adresa je prostě…. Krabice :-) 
Proto jsem moc ráda za léto. Protože mi dává příležitost vrátit se zas na počátek, k té myšlence udělat projekt pro někoho. Proto název článku Letní návraty :-). Mohu vytvořit přání pro milé přátele se kterými se léta osobně znám, ale i pro několik děvčat, se kterými se (zatím) setkávám jen ve světě virtuálním.   

A tak jsem vytvořila několik narozeninových přání




Přání a minialbum pro miminko 
 



Minialbíčko ke krásným kulatým narozeninám 



A jednu papírovou kabelušku, pro individuální výměnu. 



Děkuji za návštěvu a přeji krásnou, první, zářijovou sobotu :-)

5 komentářů:

  1. Všechno máš krásný, ...ale minialbum pro miminko je naprosto dokonalý!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. juuuj krasne pohladnice...ale ta prva nema chybu...a ta papierova kabelka! paaani, ta je bombasticka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ili, všechno je nádherné, takové precizní, čisté, moc se mi líbí Tvoje přáníčka.. Kabelka je dokonalá, stejně jako albumy... prostě jedním slovem SMEKÁM!

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, souhlasím, Tvoje práce je dokonalá. Vím o čem mluvím, virtuální kamarádko :-), vlastním jedno krásné přáníčko od Tebe a stále se ním kochám...má pro mě velkou cenu. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat