neděle 13. května 2018

Přírodní mýdlo Ovesný koláč - uživatelská recenze

Ovesné vločky si mnoho lidí dá s chutí k snídani na talíř. Výborná věc. Určitě vám neřeknu žádnou novinku, když budu mluvit o využití ovesných vloček v kosmetice. Vybrala jsem si v e-shopu Krásná každý den toto přírodní mýdlo, které mě zaujalo svými vlastnostmi. Mýdlo je neparfémované, zmírňuje svědění, alergické reakce, ekzémy a jiná kožní onemocnění.
Těšila jsem se až mi přijde voňavá krabice z  Míšina obchodu. Jako vždy mě nadchlo balení v dřevěné vlně s poděkováním a snítkou levandule na obale. Už tenhle první kontakt mě naladil na to, co bude uvnitř.


Mýdlo jsem si vybrala proto, že v posledních měsících mám velmi suchou a podrážděnou pokožku obličeje a všechny přípravky, které jsem použila mi byli nesmírně nepříjemné. Pro čištění obličeje používám výhradně mýdlo a vodu. Bez vody bych neměla pocit umytí. Vsadila jsem proto na tuhle kartu a byla to výhra. Mýdlo se po navlhčení a rozemnutí krásně napění a v průběhu mytí necítím nic jiného, než mírnou příjemnou vůni ovesných vloček a jemné umytí pokožky obličeje. Co vidím jako největší bonus je, že po použití mýdla necítím suchou a pnoucí pokožku, tak jak tomu často je u jiných přípravků. A to vidím jako největší plus tohoto produktu. Po delší době používání došlo k viditelným a hlavně citelným :-) změnám. Přestala mě trápit vyschlá a šupinatá kůže. Nemám pocit svědění a obličej mě nepálí.


Odkaz na mýdlo v obchůdku je zde. Já za sebe musím říci, že jsem maximálně spokojená a příště do něj půjdu znova.

Díky za zastavení na mém blogu a přeji vám krásný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat