pondělí 21. května 2018

Pečující balzám na rty s chia olejem Malina - uživatelská recenze


Já a tyčinky na rty. To je dlooooouhý příběh. Jsem na nich až závislá. Musím je mít pořád při ruce. Jsem nervozní, když svůj "jelení lůj" nemám.





 Také z toho důvodu jsem v obchůdku Krásná každý den sáhla po pečujícím balzámu na rty s Chia olejem a  malinovou příchutí.


Lesk mi byl sympatický hned svým obalem. Obal je jednoduchý (ve smyslu elegance)  a podtrhuje tak přírodní vlastnosti balzámu. Tyčinka se díky svému složení krásně nanáší na rty. Konzistence není ani příliš tuhá ani příliš tekutá. Na rtech se neroztéká a dlouho vydrží. Udělá rty přirozeně lesklé a podtrhne přírodní svěží líčení, které v létě upřednostňuji. Rty nevysušuje jako to některé tyčinky umí. Jsem velmi spokojená a těším se až svou sbírku tyčinek rozšířím o další vůně. Mají jich v obchůdku celou řadu: jahoda, meloun, mandarinka, vanilka, českýmed.

Protože jsem duše tvořivá, tak jsem v tomto balzámu viděla i krásný dárek pro přítelkyně. Vždycky se najde příležitost, kdy můžete věnovat milý dárek. A když je v netradičním obale, je to bonus navíc. A protože tenhle balzám má úplně super rozměry, udělala jsem takový malý dárek na ukázku.










Žádné komentáře:

Okomentovat