neděle 2. listopadu 2014

Vánoční vintage :-)

Davona vyhlásila 6. kolo své soutěže. Tématem tohoto kola je Člověk a rodina.

Podmínkou je použití alespoň dvou barev z této barevné nabídky - modrá, zelená, zlatá, stříbrná. Dále použití výřezů. Buď hotových, nebo vyseknutých z raznic, či vyříznutých na Big Shotu. Přesné znění zadání, termíny i výhru si můžete prohlédnout na blogu Davony.

Jako inspirační projekt jsem vytvořila vánoční přání s vintage obrázkem. Vánoce jsem vybrala z toho důvodu, že zanedlouho začne advent. A to je kouzelný čas, kdy se setkáváme s rodinou, s přáteli a s lidmi, na kterých nám záleží. Takže aktuálně a k tématu :-)



Přání je na kraft základu. Pomocí kleští jsem zakulatila všechny rohy. Jako podklad jsem použila jednobarevný bledě modrý papír a vzorový papír v kombinaci barev modrá - bílá - červená. Nejedná se o vánoční kolekci papírů (je z kolekce MME - Nostalgia), ale dokonale se hodí. Vintage obrázek jsem také podložila jednobarevným papírem a u všech papírů jsem zakulatila rohy.
Výsek jsem udělala pomocí Big Shotu a kovové šablony vločky. Vyřízla jsem jej z glotrového stříbrného papíru a vnitřek vločky je ze zrcadlového papíru. Do středu vločky jsem nalepila červený kamínek. Pak už jsem dolepila jen papírové kytičky v bledě modré a světle hnědé barvě a zapíchla špendlík na kterém je navlečená perlička. Celou květinovou část jsem omotala chlupatým provázkem a do dolní části jsem umístila několik bílých větviček, vyrobených raznicí....


Moc mě potěší, když se inspirujete a zúčastníte se soutěže. Na další inspirační projekt vás zvu na blog k Rejce.



Krásný den vám všem.... 

2 komentáře:

  1. Krásné přání, jemné a vyladěné!

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak už se tu taky jede ve Vánocích.Ehm v Adventu .o))) Ach jo, já ejsem soutěžívý tip. Ale díky Ilonko za milou inspiraci .o)

    OdpovědětVymazat