pondělí 31. března 2014

12 Tags of 2014 (III.)




Timovu březnovou visačku jsem nechávala na poslední chvíli. Ne že bych neměla čas, ale pořád jsem řešila dilema, jestli dodržím techniku, s tím, že nepoužiji ani jedno jeho razítko a tím pádem se bude motiv malinko lišit, nebo jestli dodržím striktně motiv, ale použiji jinou techniku. Zkusila jsem obě varianty, ale lepší se ukázala možnost první. 

Na postup a vzorovou Timovu visačku se můžete kouknout na jeho blogu. 
A zde už je můj příspěvek


Na visačku jsem použila ptačí razítko LaBlablance. Peříčko je ze sady peříčkových razítek Artemio. Dodržela jsem postup kolorování distress fixkami, kovový komponent jsem patinovala akrylovou barvou Distress Paint. Použila jsem i washi pásku, i když s jiným motivem a na přestříknutí přes šablonu pak hnědý Dilussions ve spreji. 



Krásný den a děkuji za nahlédnutí.


Žádné komentáře:

Okomentovat