úterý 17. ledna 2017

Narozeninová přáníčka

V minulém a tomto týdnu jsem měla hned několik příležitostí vytvořit narozeninová přání. Oprášila jsem několik starých nápadů a jak se ve všech případech ukázalo, byla to trefa do černého.

První bylo přání, na kterém jsem použila tzv. vodopád. Nadčasová klasika. Do políček, která se obrací, když zatáhnete za stužku, jsem nalepila fotky oslavenkyně. Z pochopitelných důvodů jsou fotky rozpixelované :-)


Druhé přáníčko bylo pro fanouška fotbalu. Chtěla jsem, aby přání bylo v pohybu. A tak jsem si vzpomněla na tzv. spinner card. Žádné jiné zdobení nebylo zapotřebí. Za dokonalý fotbalový míč a perfektní vyřezání otvoru pro něj, vděčím plotteru Silhouette.


Třetí byla dárková obálka. Pro muže. Opět jeden ze starých, nesmrtelných nápadů. Pánská peněženka. Vybrala jsem papír, který vypadal jako dlouho používaná kůže s charakteristickými stopami. Dovnitř jsem dala papír, který zase připomínal látku. Vrchní strana byla dozdobená iniciálami oslavence a kovovou ozdobou, imitující zapínání.



A příležitosti k tvorbě přání nekončí. Už teď mám v hlavě několik dalších nápadů....
 Tak zase příště.
Díky za zastavení na mém blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat