úterý 27. prosince 2016

Kalendář 2017

Je konec roku a tak většina z nás řeší nový kalendář. Já budu mít letos díky naší škole kalendář nejen praktický, ale také velmi osobní a originální.
Autorkou nápadu je kolegyně Mgr. Karolina Novotná. Celý kalendář nafotila a věřte mi, že to nebyl jednoduchý úkol, protože naše škola není nijak malá. Kromě našich dětí jsou v kalendáři i členové pedagogického sboru a také provozní zaměstnanci. 
Na tenhle kalendář se už moc těším. Jsou v něm mě tolik známé a blízké tváře. A tady je pár fotografií.

Měla jsem tu čest, ujmout se designu titulní strany. Tvoří jí PF pro rok 2017.


Stránka z kalendáře a ze křtu, který proběhl při rozsvěcení našeho školního Vánočního stromu.



Líbí se vám? Mě moc. Tak hodně štěstí do nového roku :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat