sobota 9. července 2016

Letní minialbum...

Minialbum vzniklo jako dáreček pro paní vychovatelku, ke které chodí do družinky náš starší syn. Byl to téměř spontánní nápad. Na konci školního roku jsme všichni  (rodiče dětí, které k paní vychovatelce chodí) dostali CD s fotkami z akcí, které s dětmi absolvovala v průběhu školy. Ale jako pozor, ne že by tam byl soubor všeobecných fotek :-) Nic takového. Každý z rodičů dostal fotky toho svého dítěte !!! To mě naprosto dostalo. Je to neuvěřitelná práce. Kdybych měla klobouk, smeknu :-) Navíc fotky jsou upravené, nikde žádné červené oči... no prostě fantazie. A proto jsem měla potřebu poděkovat. A tak vzniklo tohle malé letní minialbum.


Vytáhla jsem jednu starší letní kolekci Carta Bella "Soak Up To Sun". Krom papírů velikosti 15 x 15 cm jsem k nim měla i arch samolepek. To se pak lepí samo. 


Kartonové desky jsem potáhla papírem, dovnitř jsem mezi barevné stránky vložila bílou čtvrtku, pro možnost psaní poznámek a titulní stranu jsem ozdobila kartonovým výřezem od Kety. 


Slovíčko "léto" jsem obarvila červeným distress inkoustem a nanesla jsem glossy accents. Doplnila jsem barevnými enamelkami a svázala kroužkovou vazbou.



Ještě jednou moc děkuji Paní Vychovatelko! Jste báječná! :-)

Díky za nakouknutí a přeji vám všem nádherné léto.

Žádné komentáře:

Okomentovat