pátek 17. června 2016

Hostem v zahraničí....

Měla jsem tu čest, být hostující designérkou na slovenském blogu www.organizatorka.sk . V tamním obchůdku najdete velkou spoustu rozmanitého scrapbookového materiálu. Z něj jsem tvořila i já.
Protože je období svateb, zvolila jsem toto téma i pro svou práci.


Vytvořila jsem vintage svatební přáníčko, s pop-up efektem.



Přáníčko, i celý návod jak jej vyrobit, najdete na blogu www.organizatorka.sk Určitě tento blog navštivte, najdete tam spoustu zajímavého.

Ještě jednou děkuji za velmi milé pozvání.
Ilona



4 komentáře:

  1. Ďakujeme Ilonka za skvelý fotonávod a peknučkú pohľadnicu :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristínko, já moc děkuji za krásná slova pochvaly a ještě jednou děkuji za pozvání na blog Organizatorka.sk

      Vymazat
  2. Ilonko, ta srdíčka vznášející se nad přáníčkem na téměř neviditelných proužcích z folie jsou geniální!
    Vážně úžasné přáníčko!! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitunko, moc děkuji za pochvalu. Tvoje slova mě hřejí u srdce :-)

      Vymazat