sobota 28. února 2015

Cardabilities sketch 118

A je tu finále. Dnes vám představím poslední inspirační projekt pro Cardabilities. Jako by to bylo včera, když jsem otevřela mail od Karan Gerber, kde mi sdělila tu báječnou zprávu, že jsem se dostala do jejího Design Teamu.... A vida, uběhlo 6 měsíců a moje členství v téhle báječné společnosti končí. Bylo to fajn období, nová zkušenost a já jsem za tuto příležitost vděčná. Posunula mě zase o kousek dál. Díky....


Tak tedy, zde je poslední předloha, podle které se nadcházejících 14 dní bude tvořit.



A zde je moje práce. Přímo se nabízelo, zpracovat projekt jako zdobenou obálku. Na místo zapínání jsem umístila resinový rámeček a do něj nalepila papírovou růžičku. Další zdobení bylo jen decentní v barvách použitých papírů. Hlavním zdobným prvkem je úžasný, ručně dělaný, pergamanový motýlek.



Koukněte i na práce kolegyněk z týmu.... 

I toto kolo má svého sponzora, je jím Flying Unicorn a i tentokrát můžete získat zajímavou výhru... Určitě doporučuji mrknout na jejich stránky. Najdete tam velikou spoustu inspirace.



Díky za vaše zastavení. Díky za vaší podporu a za vaše milé komentáře... Přeji krásný den.



Žádné komentáře:

Okomentovat