sobota 15. listopadu 2014

Cardabilities sketch # 111

První listopadová přáníčková předloha z dílny Karan Gerber, vypadá velmi lákavě. Posuďte sami.


V tomto kole je sponzorem firma Pickled Potpourri. Zde je odkaz na jejich stránky. Firma poskytla design teamu digitální razítka.  Poprvé jsem se dostala k tomu, že jsem s tímto typem "razítek" pracovala.  Nikdy předtím jsem je nepoužívala. Než Vám představím svůj příspěvek, stručně se pokusím o vysvětlení pojmu - digitální razítko. Je to vlastně obrázek (zde s motivem děvčátka), který si zakoupíte v e-shopu a po jeho zaplacení si jej stáhnete do svého počítače. Obrázek si pak můžete vytisknout v libovolné velikosti a vybarvit. Pak s ním lze dále pracovat. A zde je výsledek...


Použila jsem čtvercový základ přání. Zvolila jsem žluto - fialovou kombinaci barev. Obrázek dívenky jsem si vytiskla na akvarelový papír a pomocí Distress fixů vybarvila. Podložila jsem jej vroubkovaným výřezem, který jsem nabarvila inkoustem. Ozdobila jsem květinovou snítkou - výřezem, který jsem dostala od mojí scrap kamarádky Božika (děkuji moc :-) ) a také nádherným, jemným motýlkem zhotoveným technikou Pergamano, kterého jsem dostala od další šikovné dušičky Radušky.... (díky moc...)
Žluté květinky jsou také ručně vyrobené. Výseky z měkčího papíru jsem vytvarovala a slepila k sobě a kytičky byli na světě.


Všechny potřebné informace o tomto kole, najdete na blogu Cardabilities. Určitě nakoukněte a prohlédněte si práce ostatních kolegyněk.
Budu se těšit, že se také zúčastníte.  Děkuji za zastavení a přeji krásný den...

2 komentáře: