neděle 27. dubna 2014

ATC kartičky na Cestovatelské téma

Začátkem března přišla Irča na facebooku s výzvou na ATC swap na cestovatelské téma. Aby jste neměli pocit, že mluvím svahilsky :-) tak pár neobvyklých termínů vysvětlím…. 


ATC jsou sběratelské kartičky, které každý kdo se účastní výměny sám vyrobí, ozdobí, namaluje, polepí…zkrátka umělecky ztvární podle svých představ. Kartičky mají přesně daný rozměr a dají se vkládat do sběratelských plastových kapes, které známe třeba od sběratelů hokejistických kartiček. Na začátku výměny, neboli swapu, se určí téma na které se bude tvořit a datum, do kterého musí být kartičky hotové a zaslané na adresu vyhlašovatelky. Každý tvoří tolik kartiček, kolik je účastníků výměny. Po vytvoření kolekce o příslušném počtu vloží kartičky do obálky, zašle vyhlašovatelce, ta potom kartičky roztřídí a každému účastníku výměny pošle zpět po jedné kartičce od každého účastníka. No a pak už se kocháme skvosty a originály, které nám přistanou ve schránkách.


Téma výměny tedy bylo cestovatelské. Příliš necestuji, ale mým velkým snem je podívat se do Paříže…. Ve sbírce svých razítek jsem vybrala razítko s motivem Eiffelovy věže. Je od Aladine a na velikost ATC kartičky padne jako ulité. Miluju barvy a tak moje kartičky byli pastelově, ale přesto výrazně barevné. Tyhle dva termíny se možná tlučou :-) ale na první pohled to tak opravdu vypadá. Bílou kartičku jsem potiskla voděodolným médiem Glue´n´seal, nechala zaschnout a pozadí jsem nabarvila barevnými Distress inkousty. Po zaschnutí barev pozadí jsem z průhledného motivu setřela  přebytečnou barvu a o malinký kousek vedle průhledného otisku natiskla  ten samý motiv, tentokrát hnědým inkoustem.  Vyšla jsem z motivu razítka a kartičku dozdobila výsekem ozubeného kola z papíru se světlým jádrem. Hrany výseku jsem osmirkovala a docílila tak světlých okrajů. Doplnila jsem srdíčkem, které mi ke snu o Paříži pasuje nejvíc a odlehčila barevně ladícími peříčky. Poslední tečkou byl třpytivý kamínek a po doplnění nezbytných informací o autorovi, datu výroby a počtu kusů v sérii… kartičky mohly letět ke svým novým majitelkám.



A v mé schránce přistála tato báječná sbírka. Na fotografii jsou kartičky již zařazené do plastového obalu a někde jsou vidět odlesky.



Moc vám děvčata děkuji, kochám a probírám se vašimi kartičkami, nacházím krásné detaily a pořád se k prohlížení vracím. Jsem moc ráda, že jsem mohla být malou součástí tak báječného projektu. Díky vám a díky i Irence za organizaci a báječné téma.

Na všechny kartičky z obou skupin se můžete podívat k Irisce na její blog.


Žádné komentáře:

Okomentovat