úterý 2. července 2013

Přání podle paletky

V klubu Cardmaking na Fleru tvoříme s děvčaty podle paletek. Tedy, tvoříme.... já se moc nestíhám zpojit, tak toho moc nenatvořím, ale Jája vybrala paletku, která mě tak chytla, že jsem prostě musela. Paletku i další přáníčka mých kolegyň z klubu najdete v blogu na Fleru

Při tvorbě svého přání jsem vyšla nejen z barev, ale i ze stylu fotografie. Modrý strukturovaný papír jsem projela v embossovací kapse Big Shotem. Pro zjemnění modré barvy jsem kartu přetřela bílým gessem tak, aby byli znatelné tahy štětce. Hnědým odstínem Distress inkoustu jsem natiskla text Blahopřání a patinovala na několika místech. V rozích i na dalších místech jsem nanesla zlatý embossovací prášek a zatavila. Pak už jsem jen doplnila papírovými růžičkami (nakupovala jsem u Pampelky :-) ) a dvěma většími kytičkami, které jsem zhotovila z decoclay hmoty. Všechno jsem přilepila pomocí glossy accent a středy modelovaných kytiček jsem dozdobila v prvním případě kamínkem a ve druhém perličkou. 

Pořád přemýšlím, jestli je tohle styl Shabby chic.... ? Poradíte mi :-) 






































Děkuji za návštěvu a přeji krásný den.


13 komentářů:

  1. Ten podklad se mi moc líbí...a zdobení je citlivé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá moc krásně a o to víc mě mrzí, že nebudu v Liberci, abych se taky mohla naučit s Deco clay hmotou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      Já myslela že se v Liberci uvidíme.... to je škoda, těšila jsem se že poznám draky :-)

      Vymazat
  3. Ilonko, máš to krásné! Moc hezký podklad a jemné zdobení... super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Růžičky mám od tebe a jsou báječné. Díky moc ještě jednou :-)

      Vymazat
  4. Nádherné přání. Ani se nedivím, že jsi vyhrála. Hned mi to připomnělo styl Shabby chic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuju :-) Už si nevzpomenu kde jsem získala tuhle informaci, ale právě s tebou mám spojené že něco víš o tomhle stylu... takže moc děkuji za ujištění :-)

      Vymazat
  5. Ilonko, to je úžasně sladěná fantazie. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, tvoje přání bylo u mne favoritem od začátku - tvůj elegantní něžný styl je prostě nepřekonatelný. Pěkný den, Jája

    OdpovědětVymazat
  7. Moc povedené blahopřání :). Líbí se mi barevné provedení no a ty kytičky z deco clay jsou fantastické. Také jsem podobné zkoušela, ale ty se nedají srovnávat.

    OdpovědětVymazat