úterý 29. ledna 2013

K svátku...



Minulý čtvrtek měla svátek moje maminka. Měla jsem pro ní připravený dárek. Parfém. Vyrobila jsem na něj ozdobnou taštičku, která se tvářila jako kabelka. 




Základ taštičky vypadal tak, jako takové ty dárkové taštičky z obchodů. Jednu takovou jsem kdysi rozložila a do náčrtu jsem zaznamenala sklady a míry. Míry jsou označeny písmeny, aby bylo vidět, které míry se shodují. Jinak se dá náčrt aplikovat na jakoukoli velikost, kterou potřebujete.   




Taštičku jsem dokončila zdobenou klopou a stužkovým "uchem". 




Leden je pro mě takový svátkový. Jmenovkyní mojí maminky je i jedna milá scrapbooková kamarádka :-) a tak i k ní putovalo přáníčko.  Bylo vyrobenou technikou Velveteen stamping.  


 I já mám v lednu svátek. A dokonce znám ve svém scrapovém okolí dvě kolegyňky, které jej slaví ve stejný den také. I jim jsem tedy posílala přání. 







Krásný večer, děkuji za vaši návštěvu :-) 
A Milence děkuji za krásné přáníčko, které mi k svátku poslala :-)))))

4 komentáře:

  1. waw taska je uzasna...uplne nadherne farebne zladenie...a k narodeninam prajem vsetko najlepsie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taštička je opět precizní :o) Krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Taštička je moc krásná. Jen si musím pamatovat, kde jsem ji viděla až ji budu potřebovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Taštička je skvělá. A to květované přáníčko je úžasné. :-D

    OdpovědětVymazat