neděle 6. května 2012

Páteční rychlovýlet :-)


V pátek se mi naskytla příležitost, jet s mamkou na otočku do Prahy. Protože byl manžel doma a mohl hlídat děti, neváhala jsem a jela se podívat na výstavu Kreativita – Hobby 2012. První ročník veletrhu se konal na Výstavišti. 



Nadšeně jsem procházela mezi stánky a okukovala, nakupovala a zúčastnila se i jednoho tamního workšopu. Přestože jsem jela okouknout hlavně papír, naprosto mě uchvátila polymerová hmota…. Nějakou zkušenost s Fimem či Premem mám, ale tohle je něco úplně jiného. Jedná se o  polymerovou hmotu Clay Craft by Deco. Je to samotvrdnoucí hmota, která je lehoučká a dají se z ní vytvořit květy, které vypadají jako živé.  Krásně se s ní pracuje, dájí se vymodelovat opravdu tenoučké plátky, které se nepotrhají a mohou se skládat do nejrůznějších tvarů… Já je propojila, jak jinak, …s papírem :-)















Děkuji za nakouknutí a přeji hezkou neděli :-)

2 komentáře:

  1. Fenomenální! Bych vůbec nepoznala, že nejsou z papíru :-O

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc děkuji za pochvalu :-) Květiny z téhle hmoty mě baví čím dál víc :-)

    OdpovědětVymazat