sobota 3. března 2018

Lapač snů na darovací obálce

Kolegyně v práci mě poprosila o darovací obálku. Protože se bude jednat o příspěvek na novou matraci do postele, ubíraly se moje myšlenky směrem k ložnici, ke spaní.... a napadl mě Lapač snů. Jenže. Kde ho vzít, když nemám ani razítko, ani vyřezávací šablonu ?

Hmmm, ani jedno sice nemám, ale mám plotr. A to je moje záchrana. Vytvořit lapač snů bylo dílem několika málo chvil.



Jako první jsem si ve studiu vytvořila kruh. Zvolila jsem větší tloušťku čáry.



Poté jsem do vytvořeného kruhu umístila jednu elipsu, opět jsem zvolila větší tloušťku čáry (ovšem ne tak velkou jako v případě kruhu) a otevřela jsem si panel REPLIKOVAT. Označila jsem elipsu a zvolila možnost otočit 5 kopií.



Pak jsem namalovala 3 různě dlouhé čáry a připojila je ke spodní části kruhu. Na konec každé čáry jsem namalovala kolečko.
Dále jsem celý namalovaný objekt vytrasovala. Na záložce TRASOVÁNÍ jsem zvolila Oblast trasování, zvýšila jsem horní propust na maximum a dala Trasovat. Poté jsem původní objekt odstranila a zůstal mi jen vytrasovaný lapač.


Jako poslední jsem k této části připojila obrázky peříček, vytvořila ještě další kruhy, aby můj budoucí lapač měl v kruhové části prostorový efekt a celý lapač jsem na plotru vyřezala.


Poté jsem jej slepila, metalickými barvami dozdobila a nalepila na obálku, vytvořenou z tmavomodrého papíru. Dolepila jsem několik modrých kamínků a dozdobila několika kapkami tekutých enamelek.

A lapač byl na světě.


Dokonce s neonovým efektem.


Díky, že jsem se zastavili.


Žádné komentáře:

Okomentovat