sobota 23. prosince 2017

Krásné Vánoce

Dnešní příspěvek bude ryze Vánoční. 
Hlavní roli bude hrát Anděl. Tedy, vyřezávací šablona od Sizzixu, ve tvaru anděla. 



Před časem jsem shlédla video, ve kterém designér Pete Hughes předvádí co s touto šablonou lze udělat. Zaujal mě jeden z materiálů, ze kterého Pete anděla udělal. Bylo to dřevo. Ale ve videu nebylo vidět, jaké to je dřevo a jak z něj anděla vyrobit. A protože můj tatínek je truhlář a má v dílně něco, co se nápadně podobalo materiálu z videa, zkusila jsem pro to dojít a vyzkoušet. A povedlo se. Materiál, který byl k výrobě použit je dýha. Dýha je tenký list nebo pás dřeva o tloušťkách 0,3 mm − 6 mm. Používá se k výrobě povrchů nábytku a k výrobě překližky. Pokud vás zajímá, jak se dýha vyrábí, můžete mrknout na odkaz, který mi nabídla "teta Wiki" 
A jak na to, to už se můžete podívat na přiloženém videu. 



Díky za vaše zastavení na mém blogu a přeji vám krásné prožití Vánočních svátků.
Vaše Ilona

Žádné komentáře:

Okomentovat