neděle 8. října 2017

World Card Making Day 2017

Světový den Cardmakingu. 
Každoroční svátek všech, kdo vyrábějí vlastnoručně svá originální přání.
Tentokrát jsem se zapojila do challenge u MFT - My Favorite Things. 



Protože jsem měla tvořivý víkend, vyráběla jsem pro kolegyni dárek k narozeninám (ale o tom až zase jindy) měla jsem chuť se zapojit do světové výzvy a "střihla" jsem si jedno duhové přáníčko. Galerii všech, kteří se zúčastnili naleznete v tomto odkazu.
A zde je moje práce.


Použila jsem ovečkové razítko, které jsem vybarvila akvarelovými barvami a doplnila jsem je jen jednoduchou duhou a nápisem THANKS. Duha je také barvená vodovkami, proto je barva záměrně nejednotná. Podklad je pocákán několika kapkami modré barvy a ovečka je podložená 3D polštářkem.

Výzva končí za 7 hodin 54 minut. Tak s chutí do toho, ještě máte čas :-) 
Díky, že jste se zastavili. Přeji krásný zbytek nedělního večera.

Žádné komentáře:

Okomentovat