neděle 9. dubna 2017

Dárky k zápisu

V pátek proběhl v České Lípě zápis do prvních ročníků základních škol. Zápis probíhal i na naší Partyzánce. 

Dlouho před datem zápisu jsem pracovala na dárcích pro budoucí prvňáčky. Letos jsem zvolila motiv budovy školy, místo mých oblíbených barevných per z našeho loga. Barevné kombinaci jsem zůstala věrná :-)


A protože dárků bylo 80, snažila jsem se, aby výroba nebyla příliš složitá. Mým věrným pomocníkem při těchto příležitostech je řezací plotr. Budova školy byla barevná krabička, která uvnitř ukrývala magnet (pro kluky) a nebo zrcátko (pro holky) s logem naší školy.

Nejprve jsem si vytvořila v Silhouette studiu návrh krabičky. V návrhu jsem nezadala hrany, které se ohýbaly, protože mi přišlo rychlejší na tuto část práce použít rýhovací desku.


Nařezané polotovary jsem narýhovala, naohýbala a poté slepila. Třešničkou na dortu byl název naší školy, vyřezaný z vinylu.


Jak se vám líbí papírové školičky? Napište mi do komentářů.
Díky za zastavení na mém blogu a přeji krásný den.

4 komentáře:

  1. Ilonko, to je neskutečné, taková velkovýroba. :-) Domečky jsou dokonalé a obdivuji těch 80 pidinápisů z vinylu. To si vůbec nedokážu představit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milenko, moc děkuji za pochvalu. Je to pro dobrou věc a dělá mi to radost. A vinylové nápisy šly velmi dobře. Malinko problém byl s diakritikou. Ta se občas nechtěla odlepit od přenosové folie :-)

      Vymazat