pátek 25. října 2013

Minialbum pro holčičku

Před nějakou dobou se narodila jedné mé báječné kolegyni a přítelkyni vnučka :-) Nabídla jsem se, že jí udělám minialbum.  Pořád mám ještě papíry ze sady Little Darlings od Graphic 45. Ale snad nikdy jsem neměla příležitost udělat z té sady nějaký větší holčičí projekt :-) Až teď. Děkuji, že jsem se mohla realizovat :-)





Album je ve velikosti dlouhé obálky (cca 11 x 21 cm) . Ta také tvoří, podložená silnějším kartonem, základ vnitřních stránek. Zalepením obálky a ustřižením jedné její kratší strany vznikla vnitřní kapsička. Každá stránka je potažena papírem a dozdobena buď výsekem, nebo obrázkem z kolekce Little Darlings. Na některých stránkách jsou ještě kapsičky, do kterých jsou vloženy visačky, jinde jsou zase nalepeny výseky  pro popisky. V každé z velkých kapes je vložena velká visačka, na jedné straně s fotkou, na druhé jsem ponechala prostor pro dopsání textu. Vrchní desky jsou zdobené kytičkami, jsou trochu více 3D :-) ale přesto není album přezdobené a dá se s ním případně, pohodlně cestovat.  Minialbum nemá žádné zvláštní zavírání. Není nijak silné a zavírání nebylo potřeba.
Protože mám svolení majitelky, vkládám fotografie nejen obalu a jeho zdobení, ale i vnitřních stránek….


Děkuji za nahlédnutí a přeji krásný den :-)

2 komentáře:

  1. A věřte, že ve skutečnosti je ještě krásnější. :-) Konečně jsem si také mohla ošahat Ilončiny pověstné kytičky. Nádhera.
    Ilonko, ještě jednou moc děkuji. <3

    OdpovědětVymazat