úterý 22. května 2012

Vesele barevný deníček


Veselý, barevný, dětský, cestovatelský...

I těmito přívlastky by se dal popsat tenhle cestovatelský deníček, pro malé prázdninové cestovatele. Vznikl na základě jedné z klubových akcí a vyrobila jsem ho do mé prodejní galerie (jsem na fleru členkou klubu Šikovné severočešky…). Měla jsem doma, mě moc sympatické, vesele barevné papíry od Echo Park, Little Boy, i s velkým archem samolepek a tak jsem z nich udělala cestovatelský deníček. Je v něm 29 bílých listů a 7 barevných a dozdobených stránek. 




Vazba je kroužková, ale ne ledajaká – desky jsou z jednoho kusu kartonu :-) (někdy kolem vánoc jsem tenhle typ vazby viděla u nějakého deníku od Tima Holtze a chtěla jsem to zkusit). Ani to nebylo tak obtížné, jak jsem si myslela.  



Ozdoba a parádička nakonec, je odepínací „střapeček“ z hedvábných stužek, výseků autíček a taky praktické karabinky :-)



Veselý den Vám přeji a děkuji za nahlédnutí :-)

2 komentáře: