středa 8. února 2012

Čokoládové přání s prostřihem

Miluju čokoládu… a taky si ji hojně dopřávám. Miluju mléčnou, s oříšky, hořkou, belgické pralinky nebo horkou, …ostatně – horká čokoláda, to je přece téma únorové challenge.  Tak s chutí do toho :-)


Na přáníčko jsem si připravila krémový základ formátu A6, přehnula jej a uhladila knihařskou kostí.  Na přední stranu jsem nalepila hnědou čtvrtku z kolekce Capsule od Papermanie.  Pak jsem v horní části přáníčka (v ohybu) skalpelem vyřízla podlouhlé okénko a dala se do zdobení přední strany. Pomocí Big Shotu jsem vyřezala jedno hladké a dvě vroubkovaná kolečka, každé z jiné barvy čtvrtky a každé jiné velikosti, aby se daly pěkně vrstvit.


Motivy na přáníčku jsou razítka Smirk, jejich holčičí kolekce For Her. Otiskla jsem razítko dortíků na delší pásek krémové čtvrtky a razítko slečny na hladké kolečko. Pomocí špiček na kolorování a distress inkoustů v lahvičkách s kapátkem jsem je vybarvila. Pak jsem si ještě připravila tři kulaté výseky s dortíky a dozdobila je kamínky a lepidlem Glossy Accents pro 3D efekt. Vše jsem nalepila na přáníčko, uvázala provázek a teď mě čekala ta (pro mě) nejtěžší část. Na stroji jsem všila tři dortíkové výseky do horního výřezu a čokoládové přání bylo na světě.


Pro inspiraci ještě přikládám fotku přáníčka vyrobeného stejným způsobem, tentokrát s nádechem vintage...

Žádné komentáře:

Okomentovat